reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Brezovská

Elena Brezovská

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena hľadajúca odpovede na otázky, čo mi prúdia hlavou. Zoznam autorových rubrík:  NOVÁMostSúkromnéNezaradené

reklama

Most

Tam, kde živí nemôžu…

Elena Brezovská

Tam, kde živí nemôžu…

... predposledná básnička. Priatelia, čítajte to od začiatku sériu Most, aby ste pochopili, ak chcete.

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čo teraz?

Elena Brezovská

Čo teraz?

... ďalšia básnička s pokračovaním o moste. Pekné čítanie, priatelia.

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Moje rozhodnutie

Elena Brezovská

Moje rozhodnutie

... ďalšia básnička zo série most. Veci nie sú také, aké sa zdajú.

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vidíš ma

Elena Brezovská

Vidíš ma

Nekonečný čas čakania na nový začiatok, ktorý neprichádza a stále zostávajú len trosky mostu. Ako hlboko človek musí padnúť do smútku, depresie, aby mohol začať znovu stavať? Je tu ešte nejaká šanca? Určite áno, len ju zatiaľ nevidno. Ďalšia básnička zo série Most.

  • 27. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na brehu rieky

Elena Brezovská

Na brehu rieky

Niečo končí, aby mohlo začať niečo nové, krajšie. Ale tie konce snov, predstáv, nenaplnených očakání bývajú trpké. To čo príde, ešte nieje a to čo je, je poznačené stratou. A tom je ďalšia básnička z cyklu Most. Na brehu rieky.

  • 26. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
... padá most...

Elena Brezovská

... padá most...

odetá do fialových šiat stojac na moste pevne zvierajúc zábradlie počujem hlasy, krik

  • 26. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu